לבני על עצורי דומא: "קיבלתי הסברים מהשב"כ ונחה דעתי" • הראיון המלא

דוד לזר 4 Comment on לבני על עצורי דומא: "קיבלתי הסברים מהשב"כ ונחה דעתי" • הראיון המלא
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

היום (שני) פרסם יו"ר 'המחנה הציוני' יצחק (בוז'י) הרצוג כי הוא הורה להקים כבר עתה את מטה הבחירות של מפלגתו וזאת בעקבות שלדבריו הבחירות הכלליות בישראל יתקיימו כבר בשנת 2016.

הערב ב'מהדורה המרכזית' עם אבי מימרן ב'קול חי' התראיינה ח"כ ציפי לבני והתייחסה לדבריו של הרצוג, "אכן, מקווים לבחירות אבל עדיין לא רואים אותם", לדבריה, "מעבר למה שהרצוג אמר – אני שומעת את זה מעוד אנשים במגרש הפוליטי שאומרים שיהיו בחירות ב-2016 ושווה לקוות לזה".

על הממשלה הנוכחית אמרה לבני, "ממשלות בסוף נופלות, ההיסטוריה מראה שממשלות החזיקו עד 4 שנים ככה, תפקידנו באופוזיציה לשכנע בדרכינו, בסוף ממשלות נופלות מבפנים, וכעת מדובר בממשלה מאוד צרה שרק היום דחתה הצבעות כי לא הייתה לה רוב".

יש ניסים אבל, לא? "לעם ישראל קרו ניסים ואני מקווה שלממשלה הזו לא יהיה נס, כי היא לא מייצגת את האינטרסים של עם ישראל".

בהמשך דבריה התייחסה לבני לסאגה סביב ארגון השמאל הקיצוני 'שוברים שתיקה' ואמרה כי "הפעילות שלהם בעולם לא הייתה לגיטימית בעיני, שיביאו את הדברים כאן לפני הגורמים, אני אישית עוסקת בהגנה על צה"ל בחו"ל, עוד לפני הטרנד של העיסוק בהם אני כבר הבעתי את העמדה שלי. אם רוצים לפתור בעיות בצבא שיפנו לגורמים המוסמכים שעושים את תפקידם".

על המלצת ועדת האיתור למשרת היועמ"ש על אביחי מנדלבליט היום אמרה לבני כי "אמנם אביחי אדם ישר הגון וראוי, אבל התהליך הוא לא ראוי, כי היועץ הוא דמות שצריכה להתעמת עם ראש הממשלה ואפילו במצבים מסוימים להגיש נגדו כתב אישום, ומנגד מזכיר הממשלה הוא תפקיד פוליטי והמעבר בין התפקידים הוא רע מאוד בעייני".

לבני התייחסה לפרשת ההצתה בכפר דומא ולטענות כי השב"כ מתעלל בעצורים היהודים באופן קשה נפשית ופיזית, לדבריה, "ביקשתי הבהרות מהשב"כ, קיבלתי את העובדות, ההתנהלות מפוקחת על ידי מערכת משפטית שקיימה עשרות ישיבות בענין הזה מאז המעצר, ואני משוכנעת שהשב"כ נוהג נכון כמובן אם מתייחסים לפרשה כאל אירוע טרור ולא כאירוע פלילי".

על אותם עצורים אמרה לבני כי "מערכת האכיפה עושה הכל למצוא את האשמים, מדובר בקבוצה שהחליטה להרוס את מדינת ישראל ולקעקע את כל היסודות המשותפים לנו במערכת הערכית של החיים שלנו. מדובר בקבוצה טרוריסטית שפועלת לשרוף להרוג ולרצוח ערבים על מנת לשבש את המערכת ולכן צריך לפעול נגדם".

את קיבלת אינפורמציה על החקירה מהשב"כ? "קיבלתי הסברים מהשב"כ ונחה דעתי".

על חוק יום המנוחה שמוביל ח"כ מיקי זוהר אמרה לבני כי "שבת היא לא של דתיים או של חילונים מדובר ביום המנוחה, אני חשבת שצריך להגיע להסדרים שיאפשרו לכולנו לחיות ולכבד את השבת בפרהסיה, אבל מיקי זוהר לוקח את החוק צעד אחד קדימה ואנחנו מתנגדים לו".

האזינו לראיון המלא:



4 תגובות

מיין תגובות
  1. 4

    נבלה, אם חיילים נותנים מכות לערבים טוב מאוד שהם נותנים להם מכות, היא תתחיל לפתוח את הפה שלה נגד החיילים שתלך עם בוז'י לעזזאל

  2. 3

    הזהרו מלראות דרך משקפיים עקומים. יש הכוונה כללית נגד יהודים אדוקים מדי!

  3. 2

    שמאלנית מנוולת. אם זה היה הבן שלה גם היתה נחה דעתה? דעתה. סתם טיפשה שעבר זמנה מזמן. לכי הביתה תשתמשי בדעתך לעשות ספונג'ה

  4. 1

    א. בדבריה של לבני "קיבלתי הסברים מהשב"כ ונחה דעתי" היא בעצם מאשרת את החשש של כולנו, הציבור הרחב, היא מאשרת שגם היא לא האמינה לשב"כ עד שקבלה הסברים. ב. אם אנו לא בטוחים באנשי הבטחון שעושים את עבודתם נאמנה וללא התעללות בקטינים, קל וחומר שדבריה של לבני (שהוכיחה חוסר נאמנות מוחלט בכל שנות פעילותה) לא ירגיעו אותנו. ג. גב' לבני ! את מקווה לבחירות ? את לא מבינה שרואים בך נטל על "המחנה הציוני"? מקומך בבחירות הבאות יהיה בכלל מחוץ לכנסת ובמקרה הטוב (והרע מבחינתנו) בסוף הרשימה.